Σελίδες

Κυριακή, Δεκεμβρίου 23, 2018

Ωρωπός και Προαστιακός Σιδηρόδρομος.


Για τον Δήμο Ωρωπού, ο σταθμός «Σφενδάλη» στη Μαλακάσα θα έπρεπε να αποτελεί κεντρικό ΚΟΜΒΟ για τη σύνδεση του Ωρωπού με την Αθήνα, όχι μόνο με συχνότατες διελεύσεις λεωφορείων της Δημοτικής Συγκοινωνίας, αλλά και με την υλικοτεχνική και αισθητική του αναβάθμιση, καθώς και  με άνετους χώρους στάθμευσης.
Όμως, η τριτοκοσμική εικόνα που παρουσιάζουν και οι τρεις σταθμοί του Δήμου Ωρωπού (Αφίδνες-Σφενδάλη-Αυλώνα) βαρύνει αποκλειστικά τον κρατικό ΟΣΕ και όχι την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει πλέον περάσει σε ιταλικά χέρια. Σύμφωνα με την «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ», η ιταλικών συμφερόντων εταιρεία έχει κουραστεί να αποστέλλει επιστολές διαμαρτυρίας στον ΟΣΕ σχετικά με τις δυσλειτουργίες των υποδομών του δικτύου, όπως είναι π.χ. η διακοπή ηλεκτροδότησης στη γραμμή, αλλά και για μικρές, π.χ. βλάβη ανελκυστήρα ή κυλιόμενης σκάλας.
Η ενίσχυση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου με συχνότερα δρομολόγια είναι  άμεσα συνδεδεμένη με την ποιότητα ζωής. Η γραμμή  Πειραιάς – Χαλκίδα έχει παραμεληθεί σε σημείο εγκατάλειψης αν και αποτελεί μια πάρα πολύ σημαντική, ευαίσθητη και νευραλγική διαδρομή για την οικονομία και την κοινωνική συνοχή της ευρύτερης περιοχής.


Δεν υπάρχουν σχόλια: