Κυριακή, Απριλίου 15, 2012

Γρηγόρης Βαλλιανάτος : Carpe diem.



Ο νέος πρόεδρος της Φιλελεύθερης Συμμαχίας, κ. Γρηγόρης Βαλλιανάτος, θα είναι υποψήφιος στην Α' εκλογική περιφέρεια Αθήνας με το συνασπισμό Δράσης-Φιλελεύθερης Συμμαχίας. Πολιτικός επιστήμονας με εξαιρετική σκέψη, δημοσιογράφος και επικοινωνιολόγος, παρουσιάζει σε άρθρο του στο protagon.gr τη μέχρι τώρα πορεία του με άγνωστες στο ευρύ κοινό λεπτομέρειες :

"Carpe diem", του Γρ. Βαλλιανάτου

Ήμουν στη Δευτέρα Λυκείου όταν καιγόταν το Πολυτεχνείο. Ήμουν κάτω απ’ την κουβέρτα και έγγραφα κασέτες από το ραδιόφωνό του! Αυτά τα παιδιά ήταν για μένα όλη η αγριάδα η γενναιότητα και η αμφισβήτηση, της δικής μου ηλικίας που ξυπνούσε. Είχα αηδιάσει με την ανοησία την αμάθεια και την αμετροέπεια των συνταγματαρχαίων! ...παντού!

Στα ωραιότερα χρόνια της εφηβείας μου, αφελείς και πομπώδεις ένστολοι, βρυκολάκιαζαν την αισθητική μας. Λογοκρισία στη μουσική και τις Τέχνες, λογοκρισία στην πληροφόρηση, στην ενημέρωση, στην ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Πατρίς Θρησκεία Οικογένεια! Από τότε μου έκανε εντύπωση πόση ασέβεια και υποκρισία μπορεί να κρύβεται μέσα σε τόσο σημαντικές για τις ζωές των ανθρώπων λέξεις!

Ο πόλεμος στην Κύπρο το 74, ήταν η αρχή της ενήλικης εμπλοκής μου στην κοινωνία των πολιτών. Πολιτών που με λογική και ευαισθησία επιλέγουν με τους φίλους στόχους δημιουργίας και αφοσιώνονται σ’ αυτούς. Στο περιβάλλον, στον πολιτισμό, στο συνδικαλισμό, στα δικαιώματα του ανθρώπου.

Βρήκαμε αποθήκες-ψυγεία στην Πειραιώς, πήραμε από διάφορους Έλληνες ευεργέτες εμπόρους, ποσότητες κοτόπουλου, λαδιού και τυριών, προμηθεύαμε εστιατόρια των Κύπριων και άλλα, στην Αθήνα, μοιράζαμε χιλιάδες κουπόνια, και σιτίζαμε τζάμπα πολλές χιλιάδες αδελφών μας. Γραφεία επιτροπής, στη μονή Πετράκη, στο Κολωνάκι!

Πολιτικές Επιστήμες στη Νομική Αθηνών και μετά στο Παρίσι, τη Βοστώνη και το Λονδίνο. Επιστροφή στην Ελλάδα το 85, Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς (ΑΣΕΠ), Ολυμπιακοί Αγώνες 96, 2004. Διαφήμιση, Δημοσιογραφία, Τηλεόραση, περιοδικά εφημερίδες ραδιόφωνο, ιστοσελίδες, web TV. Πάντα να αλλάζω στέκι για λόγους λογοκρισίας.

Παράλληλα συμμετοχή σε δεκάδες οργανώσεις κοινωνικής ευαισθησίας, δικαιοσύνης και δικαιωμάτων του ανθρώπου. Αλλά και οργάνωση χώρων διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Πολλών και καλών.

Ένας πολίτης που από πολύ μικρός, τραγούδησα σε δεκάδες συναυλίες με χορωδίες. Που γύρισε ολόκληρο τον κόσμο. Που απέκτησε γρήγορα δημόσιο βήμα και λόγο (στην αρχή ως εκπρόσωπος του ΑΚΟΕ, Χριστούγεννα του 85, με θέμα το hiv/aids που με αφορούσε και πρέπει να μας αφορά όλους), όχι τόσο γιατί αποφάσισε να υπερασπίσει τον ομοερωτισμό του, αλλά γιατί ήταν καλός στη δουλειά του.

Η Ελευθερία ήταν πάντα η ιδεολογική μου πατρίδα. Και θέλησα να ασχοληθώ με μορφές αδικίας, που οι πολλοί θεωρούν ταμπού και δύσκολες. Από τα χιλιόμετρα (εύκολα προσβάσιμων) κειμένων, δημόσιου λόγου και εικόνας μου στα τελευταία 30 χρόνια, δεν θα ήθελα να ξεχωρίσω κάτι.

Σήμερα έχω την τιμή να είμαι ο νέος εκλεγμένος πρόεδρος της Φιλελεύθερης Συμμαχίας. www.greekliberals.net. Πολιτικού κόμματος. Μιας μεγάλης δεξαμενής δημιουργικών και ευαίσθητων ανθρώπων που με γοήτευσαν με τη διάθεσή τους να κάνουν πράγματα. Η λογική και πολύ εξηγήσιμη προσέγγιση των θεμάτων της κοινωνίας είναι σπουδαίο πράγμα. Η νέα γενιά περισσότερο, αλλά και πολλοί άλλοι πλέον, έχουμε αίσθηση του κόσμου που ζούμε, και πέρα απ τα σύνορά μας!

Όσοι νεοέλληνες θα πάρουν το δρόμο της ξενιτιάς, και δεν θα είναι λίγοι, θα εργαστούν σε πόλεις χωρών του δυτικού κόσμου, με αστικές κοινοβουλευτικές δημοκρατίες και ένα φιλελεύθερο τρόπο οργάνωσης της οικονομίας αλλά και της κοινωνίας. Η αλήθεια είναι πως ελάχιστοι θα επιλέξουν τη Β Κορέα, την Κούβα του Κάστρο, ή τη Βενεζουέλα για προορισμό τους!!

Ας ξεκινήσουμε απλά. Θέλουμε μια δημοκρατία σαν αυτές της ΕΕ, που παρά τα πολλά προβλήματά τους μας δίνουν την αίσθηση κοινωνιών που έχουν μια ουσιαστική βάση, για βελτιώσεις. Ας το πούμε δυνατά. Δεν θέλουμε να ζήσουμε τη δικτατορία του προλεταριάτου, και δεν θέλουμε να ζήσουμε την αισθητική και τις πρακτικές των Ναζί ή των έξαλλων μουλάδων και παπάδων!!

Σκοπός μου είναι να συμβάλλω στην πολιτική συνεργασία πολιτών που κατανοούν τα παραπάνω. Ανθρώπων κάθε κοινωνικής τάξης που δεν θέλουν να περιμένουν ούτε τη Σοσιαλιστική επανάσταση ούτε τη Δευτέρα παρουσία για να πάρουν τις ζωής τους στα χέρια τους!
Σήμερα πρέπει να ακουστούν κι άλλες φωνές από τα ΜΜΕ. Φωνές ανθρώπων που αγανακτούν με την καταστροφή της κοινωνίας όπως τη γνωρίσαμε. Με τα κακά και τα καλά της. Σήμερα πρέπει να μην επιτρέψουμε να μας βγάλουν από εδώ αυτοί που μας έχωσαν εδώ! Πιστεύω βαθιά στην αξιοσύνη των συμπολιτών μου. Πιστεύω στη δημιουργικότητα και την υπομονή τους. Την έχω δει με τα μάτια μου σ ολόκληρο τον κόσμο.

Οι ιδέες της ελευθερίας σ ένα κόσμο που ενώνεται με πολλούς τρόπους είναι συναρπαστικές. Οι αλλαγές που επιβάλει η τεχνολογία και η επικοινωνία στην κοινωνία και στις σχέσεις των ανθρώπων σ ολόκληρο τον κόσμο είναι πελώριες.

Σήμερα είναι η μέρα που όλα αυτά πρέπει να τα δούμε κατάματα! Η Πολιτική επιστήμη με συναρπάζει. Επέλεξα συνειδητά όλα αυτά τα χρόνια να μην ασχοληθώ με την κομματική πολιτική, αλλά με την πολιτική της κοινωνίας των πολιτών. Προπονητής πολιτικών προσώπων είτε στις επιχειρήσεις είτε σε κόμματα είμαι. Ασχολήθηκα με τα περισσότερα σημερινά κόμματα εργαζόμενος σε τεχνικές διαχείρισης της δημόσιας παρουσίας προσώπων, αλλά και άλλες επικοινωνιακές υπηρεσίες. Δεν υπήρξα μέλος κανενός κόμματος απ όσα εργάστηκα. Από την κοινωνία των πολιτών δεν πληρώθηκα.

Σήμερα αποφάσισα να αλλάξω στρατηγική. Περιουσία μου είναι η δουλειά μου σε δύσκολα κοινωνικά θέματα για ένα καλύτερο κόσμο. Περιουσία μου είναι η γνώση και η επαγγελματική εμπειρία μου στο χώρο της πολιτικής και της δημοσιογραφίας. Σήμερα αντιμετωπίζουμε περισσότερο τη διαχείριση μιας κρίσης παρά άσκηση πολιτικής. Σήμερα μαζί με πολλούς άλλους ανθρώπους προτείνω στους συμπολίτες μου δρόμους για να ξαναστήσουμε τη χώρα, στην ΕΕ, στη Μεσόγειο, στον κόσμο.

Συστρατευόμαστε σε μια εκλογική συνεργασία κομμάτων και ανθρώπων με πρόγραμμα για μια Ελλάδα μέλος της ΕΕ με μικρό και αποτελεσματικό κράτος, πλήρη ατομικά δικαιώματα, ελεύθερη αγορά και ανοιχτή κοινωνία. Όπως σε χώρες για τις οποίες γνωρίζουμε ή σπουδάσαμε ή που αγαπάμε να ταξιδεύουμε. Σε μια πολύ κρίσιμη στιγμή είμαι με όλες και όλους εκείνους που θέλουν να πάρουν τη ζωή τους στα χέρια τους!

* Πηγή : http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.post&id=१०४९१

Δεν υπάρχουν σχόλια: